möten prov jobb extra extra.

2008 at 11:39 e m (Uncategorized)

imorgon ska jag äntligen till RMH för ett möte. eller ja, möte vet jag inte om det blir, men ska träffa hon som är verksamhetsansvarig och kolla runt lite, o se om jag passar in. eller nåt. vet inte hur det kommer bli, men det ska bli intressant o se hur de jobbar. är dock ganska så nervös faktiskt..

förresten så har jag ganska många bollar i luften just nu känns det som. egentligen är det väl inte så, men för mig som gjort typ ingenting sen i höstas så är det mycket. inplanerade saker: jobb, jobb, hundvakt, barnvakt, husvakt, volontär, informationsträffar hit o dit, svenskaprov (haha), o sådära. min kära mor tycker jag tar på mig för mycket. men jag tror jag behöver det nu.

på onsdag ska jag passa lillan också, längtar redan! o förresten, vet inte om jag sagt det, men lillan ska få en lillebror. yey!

nä gud, måste verkligen försöka somna nu, måste förfan upp astidigt imon för o dra till RMH. är så nojjig att komma försent också.. så måste åka i god tid! gonatt!

Kommentera

