confused.

2008 at 11:33 e m (Uncategorized)

jag har tagit ur min piercing. japp, den i näsan. jamenar, om man tänker på något hela tiden, då ska man göra det, eller hur? så nu är den borta. jag känner knappt igen mig själv, tycker det är otroligt tomt, och det ser rätt dumt ut utan den. men.. ja, nu är det gjort. och imorgon ska jag ge mig ut på äventyr utan den. om jag vågar.

inga piercings, inget kort hår, rosa linne.. är detta jag?

om nån som kände mig förr, ja t.om fram till i vintras, så skulle de fan inte känna igen mig nu.

i helgen ska jag fan ta tag i att klippa mig och färga håret också, fram för förändring!

Kommentera

