dålig uppdatering – i know.

2008 at 9:39 e m (Uncategorized)

Jag har visst varit lite dålig på att uppdatera på sistone, men främst beror väl det på att jag är så himla trött. Jag är verkligen trött nästan hela tiden. Efter jobbet går jag hem och sover 1-2timmar, sen är jag vaken några timmar, äter, och sen lägger jag mig vid 21, ser lite film eller slösurfar, och somnar igen vid 22. Helt galet. Men men..

Imorgon är det midsommarafton. Jag ska chilla o hänga med familj + släkt, vilket känns ganska lagom. Ska väl fira lite med polarna på lördag istället.

Nu ska jag se film och sen sova. Måste upp och ut med hunden vid 7.30 imorgon. såå gonatt!

och förresten, jag ska få en brorson! lillan ska få en bebisbrorsa! kul att veta vilket sort som gömmer sig där i magen. skoj skoj! nu längtar jag helt galet tills han ploppar ut :D

Kommentera

