Vem Är Du?

2008 at 11:35 e m (Uncategorized)

asså, om jag förstår statistikmätaren (eller vad det nu kallas) på min sida rätt, så har jag en hel del besökare här. men eftersom ingen utöver Yo kommenterar inläggen (annat än i undantagsfall), så har jag ingen aning om vilka ni är..?

så om ni vill och vågar så skulle jag uppskatta om ni kunde ge er tillkänna och lämna en kommentar?

Tack på förhand :)

 

( förresten, ni som vill ha möjlighet att läsa de skyddade inläggen, säg bara till så avgör jag om du är ”värdig”, haha ;) )

5 kommentarer

  1. kaarst fd said,

    hej! självklart kan du göra det! jag har flöttat nu efter omständigheter! far talas vid snart! saknar joelito o fittsnack! PUSS!

  2. lightswillguideyouhome said,

    hihi jag vill också ge mig till känna :P :P
    här e jag. hahaha

  3. josefin said,

    hejsan hejsan
    har du bytt blogg??? :P

  4. Linn said,

    Tja! Jag brukar läsa, men det visste du säkert.
    Jag vill också kunna läsa dina hemlisar :P kram

  5. anna said,

    hej..

    jag kollar … men varför alla inlägg lösenord. är man värdig?

Kommentera

