lite uppdatering.

2008 at 8:29 e m (Uncategorized)

usch vad jag blivit dålig på att uppdatera.. men kan ju berätta lite om vad jag haft för mig det senaste.

i lördags for jag in till gbg tidigt på förmiddagen, mötte upp en vän, gick till biblioteket o så. sen gick vi o shoppade lite. eller ah, jag shoppade. köpte korta byxor (jeans), ett ROSA linne, solbrillor och skor. sen drog vi mot järntorget och lunchade på café mums. sen kolla vi läget på hbt-marknaden, det var verkligen ingenting att ha, så jag blev allt lite besviken. sen drog vi mot stan igen och träffade en tysklandspolare o käka glass. vinkade av henne o drog sen o drack kaffe. sen var de dags o dra hemåt. när jag satt på tåget smsade jag en annan polare, o hon meddelade då att hon var hemma om 15min o erbjöd sig hämta upp mig på backaplan. sagt och gjort. hem till dem, chilla medan de fixa iordning sig, och efter många om o men kom vi iväg till kungsparken där nåra andra polare väntade. lite häng o förfest, sen vidare till klubben. tyvärr var det världens längsta kö, vilket gjorde att vi drog till röda rummet o festa vidare innan vi försökte igen. denna gången kom vi in. hängde där ett tag, träffade lite folk ja kände o tjöta lite med. sen stängde det o vi skulle dra hemåt. jag o en annan brud ville dock festa vidare och for runt hit o dit i stan för att hitta nåt som var öppet. men misslyckades. natten avslutades därför på ett nattöppet café, innan vi drog hem o jag slockna på en polares soffa. thats it.

jag har ju inte druckit knappt något på ca 2månader, så har nog blivit lite mer lättpåverkad… detta drack jag under kvällen:

2 öl i parken

1cider på röda rummet

2cider på klubb Fête

1 tequila shot på Fête

3 flaskcider på Fête

det var allt. efter tequilan kände jag att fyllan kickade in. trots det drack jag mer. idiotiskt? javisst.

hade lite ångest dagen efter, och kvällen visade att jag inte har lärt mig hantera alkohol.

när jag kom hem på söndagen så var brorsan med familj här. jag lekte massa med lillan, och blev imponerad av hur duktig hon är. hon är bland annat en mästare på att hoppa studsmatta!

2 kommentarer

  1. Emily said,

    Hej, så du har skaffat dig en ny blogg du :).
    Var väldans trevligt att springa in i dig på Fete i lördags. Vi måste ses nån dag!
    KRAM

  2. lightswillguideyouhome said,

    ja, du e rätt dålig på att uppdatera.. haha. men nu så :P

Kommentera

