lite om lite olika saker.

2008 at 9:23 e m (Uncategorized)

jag vet inte om jag gillar min nya blogg eller ej. kan inte få inloggningsuppgifterna att sparas på datorn så jag måste skriva in namn + lösen varje gång. vilket jag stör mig rätt mycket på… argh.. men men.

igår kom lillan o gänget hem från utlandet, väntade hur länge som helst på dem på flygplatsen (kändes det som), men det var det värt. busade med lillan massa. hon är så duktig nu, kan gå hur bra som helst, nästan springa och hon försöker tillomed hoppa! dansa är hon duktig på, och gulligast av allt, hon har börjat backa emot en när hon vill sitta i knät och läsa saga,istället för att bara kravla upp i knät som hon gjorde innan. o så säger hon bestämt mamma och pappa, och har också lärt sig säga kaka ! haha. igår i bilen frågade jag henne ”kan du säga kaka?”, då nickade hon bara. hon ville nog ha en kaka då ! o så vet hon att katten säger mjau. när hon kom hem till sitt rum igår gick hon bestämt fram till en bok, öppnade den till sidan med katten, och sa ”mjau”  !  tänk vad jag tycker om dig lillan!

jaja, idag har jag inte jobbat, men dessvärre inte fått något vettigt gjort hemma ändå.. jag ”försov mig”, eller aah, sov längre än planerat, och sen har jag inte gjort mycket mer än gå ut med hunden, laga mat och dammsuga lite. men men. har satt in lite kort jag precis framkallat i album med. kort från min tid som aupair utanför dusseldorf. de hamnade i ”aupairalbumet” , dock fick inte alla plats, jag måste köpa lite mer albumssidor. framkallade lite kort på lillan också, ursöta bilder :)

imorgon blire jobb 9-17.15 iallafall. på ett nytt ställe där jag aldrig varit… och jag stänger.. ojoj, men det får la gå det med.

nu ska jag läsa lite och sen försöka somna, vill vara pigg imorgon. gonatt

Kommentera

