för lite sömn orsakar mindre tålamod?

2008 at 11:45 e m (Uncategorized)

.. det får vi verkligen inte hoppas!

kan inte sova. vilket är dumt då jag ska jobba imorgon. börjar dock inte förrän 9, men ändå. behöver min sömn för jag antar att det kommer bli en ansträngande dag imorgon. jobbar till 17.15, på en avdelning jag aldrig varit på tidigare, kan inte barnens namn (fler än ett par som jag snappat upp på gården då jag jobbat på andra avdelningar), det är enbart en ordinarie personal där och hon slutar vid 13. den andra vikarien har inte heller varit där förrut, och jag kommer vara ensam med alla barn i ca 45minuter då de andra är på fredagsfika/möte. ojoj. egentligen är det no big deal. jag vet ju att jag kommer klara det. men jag känner ju inte barnen, vilket gör det svårare. jag får helt enkelt hoppas att det är snälla och hjälpsamma barn. men det brukar vara det. hoppas bara de inte försöker köra med mig eftersom jag är ny. haha. som pricken över i är det ”stora” barn också, 3-6år. men men det ska nog gå bra :) som tur är har jag världens tålamod :)

1 kommentar

  1. lightswillguideyouhome said,

    ge mig koden till det skyddade, ja vill läsa :D

Kommentera

